Centrala telefoniczna VoIP – czym jest?

Centrala telefoniczna VoIP to bardzo nowoczesne rozwiązanie, które przynosi szereg korzyści. Nie tylko gwarantuje bezpłatną telefonizację biura – i to zaledwie w kilka minut, ale także integracje z wieloma systemami wykorzystywanymi w firmie. Jakie jeszcze ma zalety i dlaczego warto wykorzystać ją w swojej firmie? Podpowiadamy!

Czym jest centrala telefoniczna VoIP?

Jest to abonencka centrala telefoniczna działająca w chmurze. Wirtualne centrale zostały stworzone przy pomocy nowoczesnych technologii. Znajduje się ona na serwerach operatora. Najczęściej otrzymujemy ją bezpłatnie przy wykupieniu abonamentu u dostawcy VoIP. Co istotne, do jej konfiguracji nie wymagany jest żaden specjalistyczny sprzęt, okablowanie. Umożliwia ona stworzenie biura w dowolnym miejscu na świecie w oparciu wyłącznie o działającą sieć.

Zalety centrali telefonicznej VoIP

Centrala telefoniczna VoIP przynosi szereg korzyści. Przede wszystkim, jeśli prowadzimy biznes międzynarodowy, możemy połączyć ze sobą biura w różnej części świata w jedną sieć. Mamy także możliwość utworzenia call-center. Dzięki wirtualnej centrali przekazujemy połączenia – zarówno wewnątrz biura, jak i na zewnątrz. Pozwala to na maksymalizację współczynnika konwersji. Co istotne, centrala telefoniczna pozwala na integrację z systemami, które już wykorzystujemy w firmie. Niektórzy operatorzy VoIP oferują bezpłatny widget dla połączeń zwrotnych, co zwiększa konwersję. Jakie zalety niesie za sobą jeszcze wirtualna centrala? Są to m.in. nagrywanie rozmów, przekazywanie połączeń, automatyczna sekretarka czy statystyki połączeń.

Uruchamianie wirtualnej centrali

By zacząć korzystać z wirtualnej centrali, wystarczy wykupienie abonamentu u wybranego dostawcy VoIP, zalogowanie się do panelu klienta oraz kliknięcie przycisku “włącz centralę telefoniczną”.  Kreator poprowadzi nas przez konfigurację. Jest to niezwykle prosta konfiguracja, która zajmuje zaledwie kilka sekund. Następnie ustawiamy interesujące nas funkcje i możemy zacząć w pełni korzystać z możliwości wirtualnej centrali telefonicznej w naszej firmie.

Przeczytaj również

Świąteczny wyjazd na narty? Wybierz Les 2 Alpes! Les 2 Alpes, znany także jako L2A czy Les Deux Alpes to francuski ośrodek narciarski zlokalizowany w centralnej części Alp Delfinackich. Stanowi jedno...
Jak zrobić własny newsletter i pozyskać klientów?... Newsletter, czyli rodzaj internetowego biuletynu wysyłanego cyklicznie do zainteresowanych subskrybentów, staje się w ostatnim czasie coraz bardziej p...
Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie organizo... Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie organizowanym przez firmę CEMASZ. Do wygrania Kurs Operatora Koparki o wartości 1800zł netto, w dowolnym mie...
W dzisiejszym świecie telekomunikacyjne sieci, są ... W dzisiejszym świecie telekomunikacyjne sieci, są głównym źródłem przekazywania informacji. Nic więc dziwnego, że najnowsza technologia światłowod...

Zostaw odpowiedź

*

CommentLuv badge