Bardzo mi MILKO! – sięgnij po przyjemność

W lipcu, w największych polskich miastach, rusza kampania outdoorowa marki Milko. Na tablicach przy głównych ulicach i w centrach wielu miast zobaczymy plakaty z hasłem „Bardzo mi Milko” zachęcającym do sięgania po przyjemność płynącą ze spożycia produktów marki.

Przekaz kampanii zaadresowany jest do młodych ludzi, którzy cieszą się życiem i doceniają nawet drobne przyjemności jakie ono przynosi. Proste, lecz budzące wiele pozytywnych emocji hasło wskazuje na radość z życia, przebojowość i otwartość. Ma na celu wzmacnianie i utrwalenie wizerunku marki Milko wśród ludzi młodych, aktywnych, ceniących niepowtarzalny smak.

W ramach zaplanowanych działań w największych miastach Polski pojawi się niemal 1700 billboardów. Uzupełnieniem kampanii outdoorowej będzie konkurs w Internecie dla najbardziej kreatywnych Konsumentów.

Właścicielem marki MILKO jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie. Produkty MILKO dostępne są na polskim rynku od 2003 roku. W skład linii produktów Milko wchodzą jogurty pitne, maślanki, kefiry oraz mleko.

pr first communications

 

 

Przeczytaj również

Warsztaty teatralne – 24 VIII GCK zaprasza dzieci i młodzież na wakacyjne warsztaty teatralne. Prosimy o zabranie obuwia na zmianę i wygodnego stroju. Zajęcia w godzinach: 11.00...
Podwórkowy Dom Kultury 13 sierpnia od godz. 12:00 dzieci bawiły się w klubie Hades podczas Podwórkowego Domu Kultury w ramach Wakacji z GCK. Uczestnicy zajęć spędzili to ni...
Letnia Trasa POLO TV już 2 września w Grajewie Lubicie disco-polo? Dopada Was taneczne szaleństwo przy takich hitach jak "Jesteś szalona", "Niech żyje wolność"? Zatem musicie tam być! Letnia Trasa ...
BAŃKOWE SZALEŃSTWO Już niebawem nasze bańki po raz pierwszy  ruszą w tourne po Grajewie. Powietrze wypełnią mieniące się kule, niosące ze sobą radość i fenomenalną za...

Zostaw odpowiedź

*

CommentLuv badge