Bardzo mi MILKO! – sięgnij po przyjemność

W lipcu, w największych polskich miastach, rusza kampania outdoorowa marki Milko. Na tablicach przy głównych ulicach i w centrach wielu miast zobaczymy plakaty z hasłem „Bardzo mi Milko” zachęcającym do sięgania po przyjemność płynącą ze spożycia produktów marki.

Przekaz kampanii zaadresowany jest do młodych ludzi, którzy cieszą się życiem i doceniają nawet drobne przyjemności jakie ono przynosi. Proste, lecz budzące wiele pozytywnych emocji hasło wskazuje na radość z życia, przebojowość i otwartość. Ma na celu wzmacnianie i utrwalenie wizerunku marki Milko wśród ludzi młodych, aktywnych, ceniących niepowtarzalny smak.

W ramach zaplanowanych działań w największych miastach Polski pojawi się niemal 1700 billboardów. Uzupełnieniem kampanii outdoorowej będzie konkurs w Internecie dla najbardziej kreatywnych Konsumentów.

Właścicielem marki MILKO jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie. Produkty MILKO dostępne są na polskim rynku od 2003 roku. W skład linii produktów Milko wchodzą jogurty pitne, maślanki, kefiry oraz mleko.

pr first communications

 

 

Przeczytaj również

Wieści z ZSM 1 Bezpieczne wakacje  Przed wakacjami grupy przedszkolne ZSM nr 1 odwiedzili pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Grajewie. Dzieci uważnie słuch...
II edycja “Word Perfect” w Jedynce 24 maja w Zespole Szkół Miejskich nr 1 w Grajewie miała miejsce II edycja Międzygimnazjalnego Konkursu z Języka Angielskiego p.t. "Word Perfect", któr...
Zespół teatralny ” ECHO ” z GCK na ... Zespół teatralny '' ECHO '' działający przy GCK, prowadzony przez panią Joannę Chorosińską, został zaproszony do wzięcia udziału w IX Ogólnopolskich...
Wyniki szkolnego konkursu plastycznego „KWITNĄCA W... KLASY „O” Rogowska Lena gr.II Muczyńska Emilka gr.II KLASY I miejsce I - Kruszewska Zuzia kl. I b miejsce II – Szlejter Nikola kl. I b m...

Zostaw odpowiedź

*

CommentLuv badge