Bardzo mi MILKO! – sięgnij po przyjemność

W lipcu, w największych polskich miastach, rusza kampania outdoorowa marki Milko. Na tablicach przy głównych ulicach i w centrach wielu miast zobaczymy plakaty z hasłem „Bardzo mi Milko” zachęcającym do sięgania po przyjemność płynącą ze spożycia produktów marki.

Przekaz kampanii zaadresowany jest do młodych ludzi, którzy cieszą się życiem i doceniają nawet drobne przyjemności jakie ono przynosi. Proste, lecz budzące wiele pozytywnych emocji hasło wskazuje na radość z życia, przebojowość i otwartość. Ma na celu wzmacnianie i utrwalenie wizerunku marki Milko wśród ludzi młodych, aktywnych, ceniących niepowtarzalny smak.

W ramach zaplanowanych działań w największych miastach Polski pojawi się niemal 1700 billboardów. Uzupełnieniem kampanii outdoorowej będzie konkurs w Internecie dla najbardziej kreatywnych Konsumentów.

Właścicielem marki MILKO jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie. Produkty MILKO dostępne są na polskim rynku od 2003 roku. W skład linii produktów Milko wchodzą jogurty pitne, maślanki, kefiry oraz mleko.

pr first communications

 

 

Przeczytaj również

Przedwakacyjna wizyta przedszkolaków w bibliotece W dniu 21.06.2018r. dzieci z Przedszkola w Rudzie odwiedziły Gminną Bibliotekę Publiczną Gminy Grajewo z siedzibą w Rudzie. Była to ostatnia wizyta pr...
Konkurs Recytatorski “O złotą różdżkę Dobrej... 17 maja 2018 roku w Grajewskim Centrum Kultury najbardziej utalentowani młodzi recytatorzy w wieku 3 – 6 lat, reprezentujący grajewskie przedszkola or...
SP1 w Portugalii SP1 w Portugalii W dniach 6-10 maja 2018 r. w miejscowości  Vila Verde w Portugalii odbyło się międzynarodowe spotkanie projektowe nauczycieli (TPM...

Zostaw odpowiedź

*

CommentLuv badge