Bardzo mi MILKO! – sięgnij po przyjemność

W lipcu, w największych polskich miastach, rusza kampania outdoorowa marki Milko. Na tablicach przy głównych ulicach i w centrach wielu miast zobaczymy plakaty z hasłem „Bardzo mi Milko” zachęcającym do sięgania po przyjemność płynącą ze spożycia produktów marki.

Przekaz kampanii zaadresowany jest do młodych ludzi, którzy cieszą się życiem i doceniają nawet drobne przyjemności jakie ono przynosi. Proste, lecz budzące wiele pozytywnych emocji hasło wskazuje na radość z życia, przebojowość i otwartość. Ma na celu wzmacnianie i utrwalenie wizerunku marki Milko wśród ludzi młodych, aktywnych, ceniących niepowtarzalny smak.

W ramach zaplanowanych działań w największych miastach Polski pojawi się niemal 1700 billboardów. Uzupełnieniem kampanii outdoorowej będzie konkurs w Internecie dla najbardziej kreatywnych Konsumentów.

Właścicielem marki MILKO jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w Grajewie. Produkty MILKO dostępne są na polskim rynku od 2003 roku. W skład linii produktów Milko wchodzą jogurty pitne, maślanki, kefiry oraz mleko.

pr first communications

 

 

Przeczytaj również

„Jedynka” z historią na Ty… Wieloletnią tradycją naszej szkoły jest pielęgnowanie wartości i tradycji patriotycznych. Rok 2017 obfituje w wiele okrągłych rocznic z historii Polsk...
Spotkanie autorskie w Bibliotece Miejskiej w Graje... Dnia 10.11.2017 r. w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Grajewie odbyło się spotkanie autorskie z lokalnym poetą, Stanisławem Bałdygą. Autor zaprezento...
Wieści z SP 4 W październiku w hali MOSIR w Grajewie odbyły się Igrzyska Powiatu Grajewskiego w tenisie stołowym dziewcząt i chłopców szkół podstawowych. Chłopcy z ...
„Po zdrowie” do świetlicy "Po zdrowie" do świetlicy „Szlachetne zdrowie, nikt się nie dowie, jako smakujesz, aż się zepsujesz…”. Jan Kochanowski Zdrowy styl życia  to pop...

Zostaw odpowiedź

*

CommentLuv badge